Новини
«Афганістан – мій біль, моя пекуча рана»
Війна. Чужа. Неждана. Непотрібна.
Геройство. Біль. Дочасна сивина.
Прокляття чаша випита до дна.
Жорстока тиша. Вибухоподібна.
Війна! Війна! Війна!
Афганська війна брудна, неоголошена… Та хіба війни бувають чистими? Будь-яка несе смерть, каліцтва, вдягає в жалобу тисячі сердець, материнських сердець.
15 лютого минає 28 років з дня закінчення війни в Афганістані. Але ця війна назавжди залишиться болем у серцях нашого народу.
Свій інтернаціональний обов’язок виконувало 160 тисяч солдат, понад 40 тисяч з них – українці. Кожен четвертий із нагороджених на афганській війні – українець.
Сьогодні в нашій школі був проведений захід «Афганістан – мій біль, моя пекуча рана». На заході учні познайомилися з історією і реаліями афганської війни.
Ключовими словами виховного заходу став заклик до миру і злагоди.
Скільки років щасливої тиші,
Та вривається голос в ефір,
Що благає. Нагадує. Кличе:
Захистіть, збережіть, люди мир!
конкурс «Найкраща валентинка»
У рамках підготовки та святкування Дня святого Валентина проведено конкурс «Найкраща валентинка», в якому взяли участь учні 1-9 класів.
Конкурс української народної пісні
Конкурс інсценізації української народної пісні між учнями 5-11 класів.
Радувало очі різнобарв’я вишиванок. Школярі інсценізували прекрасну легенду про те, як Господь Бог наділив Україну «неоціненним даром, який прославив її на цілий світ – піснею».
Учні школи виконали та інсценізували такі пісні: «А мій милий вареничків хоче…», «Ти ж мене підманула…», «Ой, під вишнею, під черешнею…», «Ішов козак потайком», «Ой, на горі два дубки», «А я молода на базар ходила», «Ой, там на товчку, на базарі». При оцінюванні інсценізованих пісень враховувалися: майстерність виконання пісні, акторська гра учасників, костюми та реквізити, а також загальне враження від побаченого. Всі були в захваті від яскравих та цікавих постановок і щирого виконання пісень учасників конкурсу.
Конкурс народної казки
03. 02.2017 року в нашій школі пройшов конкурс на краще інценування народних казок серед учнів початкових класів. Головне завдання конкурсу - не лише урізноманітнити шкільне життя дітей, а і прищеплювати любов до української казки, показати красу і милозвучність української мови. На розсуд глядачів були представлені казки «Ріпка», «Коза дереза», «Солом яний бичок» та "Лисиця, що впала з неба". Учні та їх керівники відповідально та творчо підійшли до поставленого перед ними завдання: підготували костюми, оформили декорації.
Юні актори та їх глядачі і вболівальники отримали справжнє задоволення від свята. Такі заходи сприяють підвищенню цікавості до читання художньої літератури, розвитку творчих здібностей і нахилів учнів початкової школи.
Крути… Мужність і біль України
Бій під Крутами. Поет Павло Тичина присвятив героїчному вчинкові київських студентів і бійців вільного козацтва вірш «Пам'яті тридцяти»:
На Аскольдовій могилі Десятиріччями історія бою або замовчувалася, або обростала міфами і вигадками. Михайло Грушевський назвав юнаків, які загинули в нерівній боротьбі, героями. Розповідь про такі історичні свідчення підготувала для своїх вихованців вчитель історії та права Третяк Галина Андріївна. Крім бесіди за круглим столом зі старшокласниками у школі проведені такі заходи: 1. Година спілкування по класах «Бій під Крутами». 2. Бібліотечна виставка «Сторінки боротьби за державну незалежність України: герої Крут». 3. Переглядали документальні фільми.
Поховали їх —
Тридцять мучнів українців,
Славних, молодих… Проведення таких заходів дає можливість формувати в учнів почуття патріотизму, виховувати почуття національної гідності, гордості за свою Батьківщину та повагу до історії власного народу. Нехай пам'ять про наших героїв, що загинули під Крутами, буде вічною. І нехай їхня смерть буде для нас прикладом, як треба любити свою Батьківщину.
Конкурс колядок та щедрівок
Колядки та щедрівки співають з дитинства до глибокої старості. Величні колядки. Оргигінальні привітання. Веселі щедрівки. Кожен із колективів старанно готувався до конкурсу. Відбувся конкурс колядок та щедрівок серед учнів 1-9 класів. Конкурс проводився з метою збереження і розвитку різдвяних традицій, підвищення духовно-культурного рівня населення та залучення молоді до збереження народних традицій та обрядів. У творчому змагу брали участь представники 1-9 класів. Учасники виконували не тільки традиційні колядки та щедрівки, а й старовинні та сучасні.